◄Тауарларды сіз өзіңіз әкететін екі жерден (Алматы қ.) тікелей кеңседе (Көктем-2 ш/ауданы, 19А үй немесе қоймада) ала аласыз. Интернет-дүкеннің менеджерінің қоңырау шалуын міндетті түрде күтіңіз, өйткені барлық тауарлар қоймада тұрады.
#2 ► Кейбір тауарлардың бағасы басқа интернет дүкендерге қарағанда арзанырақ, мұның айласы неде?
◄ ALSI.KZ сайтында жарияланған тауарлардың сыртқы тауарлық түрі мінсіз және даярлаушы-зауыттың жиынтығына ие. Барлық тауарларға өндірушінің ресми кепілдігі беріледі. Оған қоса сайтта ұзақ жатып қалуы және сатылымның болмауы себепті бағасы арзандатылған тауарлары бар тарау бар.
#3 ►Сіздің 2 950 950 нөміріңізге қоңырау шалдым, оператор жауап бермеу үшін бос емес дегенді басады, мен тағы қай жерлерге хабарласа аламын?
◄Телефон нөмірі 1 арналы, қоңырау шалу кезек ретімен өңделеді. Егер желі бос емес болса, менеджер клиентке кеңес берумен айналысуда. Біз әрқашан сіздердің сұрақтарыңызға қуана жауап береміз:
-шұғыл желі телефоны арқылы 8-8000-800-200 (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін)
-сондай-ақ сіз онлайн кеңесшіден көмек алу үшін жүгіне аласыз
- [email protected] мекен-жайларына пошта арқылы сұраныс жолдау арқылы.
#3 ► Сайттағы тапсырыс берудің мәртебесі нені білдіреді. Маған тапсырыс қабылданды деген хат келді, мені тауарды қашан алып кете аламын.
◄Қабылданды – тапсырыс рәсімделді, тапсырыстың өңдеуге түскендігі туралы хабарламаны күтіңіз
Өңделуде – зтапсырыс өңдеуге келіп түсті, жауапты менеджер тағайындалды
Қолжетімді – тауар қолда бар, жауапты менеджерден тауардың тұрған жері (өзі әкету қоймасы) туралы нақты ақпарат алыңыз
Төленді – тапсырыс төленген, жауапты менеджерден жеткізу/өзіңіз әкету күні туралы нақты ақпарат алыңыз
Жеткізілуде – тауар тапсырыста көрсетілген мекен-жайға жөнелтілді.
Өзіңіз әкетуге дайын – тауар өзіңіздің әкетуіңізге дайын, жауапты менеджерден тауардың тұрған жері (өзі әкету қоймасы) туралы нақты ақпарат алыңыз
Орындалды – тапсырыс төленген және жеткізілген
Каталог |
|
Кеңесші |